WW:Suatu Ketika Dulu

Assalamualaikum

Pernah tak ....

23 Comments



  1. baru je tgh hari buat sndiri.... hihi...

    ReplyDelete
  2. mcm mana tu caranya makan.... eh dah lupa la lama tak buat ...emm dapnyer.

    ReplyDelete
  3. Sekali sekala ada juga buat, sedap ni

    ReplyDelete
  4. uiks..ni zaman sekolah dulu makan ni

    ReplyDelete
  5. makanan masa muda2@zaman sekolah menengah dulu...

    ReplyDelete
  6. pernah tengok masa kecik2 dulu tapi tak pernah makan sebab saya tak makan asam :)

    ReplyDelete
  7. ramai yang suka, tapi akak kureng sikit asam-asam ni

    ReplyDelete
  8. pernah sangat..samapi sekarang pon masih suka..

    ReplyDelete
  9. Kecur ailio. Jaman skolah selalu buat benda ni ☺

    ReplyDelete
  10. sangat pernah kak..alooo rindunya nak makan..:(

    ReplyDelete
  11. waa... yang ni sedappp... terliur plak... :)

    ReplyDelete
  12. Dulu, kecik - kecik suka makan benda ni.. sedap :)

    ReplyDelete
  13. saya juga pernah makan..pecah air liur dibuatnya

    ReplyDelete
  14. zaman skolah rendah.. habis merah mulut!

    ReplyDelete
  15. Pernah makan..pastu merah je mulut makan asam boi tu..masam masam pun makan..sedap jugak..hihi

    ReplyDelete

Post a Comment