Kad Raya Pertama Dari Blogger Pada Tahun Ini

Assalamualaikum

Hamboiii...Kemain panjang lagi tajuk entry aku ni ek!! layan kan je lah ye...Suka hati ler nak letak tajuk panjang berjela...Belum satu muka surat pun.

Hoyehhh!!! i is suke sangat-sangat sebab pada hari ahad yang lalu..Eh..jap-jap...ahad yang lalu baru buat entry hari nie ker...Ko Mampu!!

Meh aku nak cerita nie,aku dapat  kad raya pertama tahun nie dari blogger Khaty ...Thanks kak...
Alhamdulillah...sudi jugak bagi aku kad raya..Bagi aku bermakna sangat tau dapat kad raya dari rakan-rakan blogger...

Thanks pada kak khaty for this lovely kad raya...cewah...omputeh gitu..
Jom terjah blog kak Khaty ni


Lepas nie agak-agak ada lagi tak sudi memberi..kita tunggu je la yer,

24 Comments



  1. bestnya dpt kad.
    nak jugak...

    ReplyDelete
  2. wahh...untung laa dapat kad raya...haritu ingat nak buat kad raya jugak tapi macam tak sempat tempah jer..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. wahh dah dpt kad raye..best2..skrang susah tul nak dpt kad raya...sume dok sms raye jek kan...

    ReplyDelete
  4. tahniah dear.rasanya belum pernah lagi kot saya dapat kad raya dari blogger..hihi

    ReplyDelete
  5. Wah bestnya dah dapat kad raya.. =D

    ReplyDelete
  6. Wahh..best rupenye memberi kad raya. Insya-Allah..tahun akan dtg ana pulak lah nak bagi. Ecehh..! :D

    ReplyDelete
  7. seronoknyee dh dapat kad raya..cantik pulak tu..hihi

    ReplyDelete
  8. Seronoknya dapat kad raya, feeling lagi best dr dpt sms raya.. hehehe

    ReplyDelete
  9. bestnya dapat kad raya awal..

    ReplyDelete
  10. tahun lps dpt 1 kad dr blogger gak. ayu eksaited gila gila lah masa tu. thun ni tak tau la ada x. hahaha.. maklumla. suam suam kuku lagi.ehehe..

    ReplyDelete
  11. Lya pun baru dpt tadi nnt lya wat entri hhee

    ReplyDelete
  12. wah awalnya dapat kad raya..bestnya :)

    ReplyDelete
  13. Wah, dah terima kad raya yer ;)

    ReplyDelete
  14. Wah, dah terima kad raya yer ;)

    ReplyDelete
  15. Wahhh! teringat kenangan nostalgia dapat kad raya masa form 5 dulu...13 tahun lepas kotttt! hehe

    ReplyDelete
  16. sekarang dah jarang sgt dapat kad raya. Masa sekolah2 dulu dpt la gak kad raya dari gadis2....ehehehe.....dah membesar ni tak dapek den nak nolong eh...

    ReplyDelete
  17. sekarang ramai gak orang nak menaikkan kembali martabat kad raya, mmg lain feelingnya bila dapat kad raya ni ;)

    ReplyDelete
  18. Wahh.. saya pun dapat jugak.. tahniah2.. :)

    ReplyDelete
  19. Alhamdulillah...awal dah dapat kad raya...^_^

    ReplyDelete
  20. besnye..x sbr jgk nk dpt kad raya

    ReplyDelete

Post a Comment