Happy Monthsary Nur awfiyah- 5 Bulan

Assalamualaikum


Alhamdulillah,menginjak lagi umur mu sebulan my dotter...Diam tak diam dah 5 bulan Nur awfiyah bersama ummi.Mengisi kekosongan hati ummi ngan babah.Penyeri rumah tangga kami dan juga keluarga.

Syukran dengan kehadiran Nur awfiyah juga,memberikan sesuatu pengalaman untuk aku menjadi seorang ibu.

Happy monthsary yang ke 5 untuk Nur awfiyah...Ummi akan sentiasa mendoakan supaya Nur awfiyah ummi menjadi seorang anak,gadis,wanita yang solehah.Menghormati ummi ngan babah,menghormati orang tua,Menjadi anak yang baik dan mendengar kata.Supaya menjadi insan yang berguna kelak.


Ummi ngan babah sayang sangat kat Nur awfiyah...




22 Comments



  1. hye comell... happy monthsary.. :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan singgah isnin Sis....wahh...bertambah lagi usia Awfiyah sebulan...semoga Awfiyah membesar menjadi anak yang solehah...

    ReplyDelete
  3. awfiyah semakin membesar..alhamdulillah..macam ada iras ida pulak

    ReplyDelete
  4. comelll. semoga membesar ngn sihat & dirahmati ALLAH.

    ReplyDelete
  5. Semoga membesar dengan sihat...... :D

    ReplyDelete
  6. comelnya, moga membesar sihat :)

    ReplyDelete
  7. alahaiii comelnya dierr... gebuu... suker taaw budak2 gebu camnie...
    Happy BirthMonth ye Awfiyah... :)

    ReplyDelete
  8. alah..comella berlampin gitu..hahaha

    ReplyDelete
  9. dah lima bulan ye, pandai apa dah sekarang
    comellah dia =)

    p/s-saya tag blog ni untuk The Versatile Award

    ReplyDelete
  10. ala tomey2.. dah bolat dia yea.. heee

    ReplyDelete
  11. ala comelnya..
    smoga membesar menjdi sihat dan kuat :P

    ReplyDelete
  12. comelnyaa...bulat..putih gebus..hehe..semoga awfiyah sihat selalu dan membesar dengan baik

    ReplyDelete
  13. Comelnya dia ;)
    Dah 5bln dah ye ^_^

    ReplyDelete
  14. Ala dah lima bulan dahh ... Makin besr dah Awfiyah ni ..Anty Lya doakan Baby Awfiyah membesar sihat dan sempurna ..Moga membesar jadi anak solehh ..taat Umi juga babah dan menghormati org tua........

    ReplyDelete
  15. aunty sha pun cayang cik piya !! rasa macam dekat jeeee dengan cik piya... semoga cik piya terus sihat ya !

    ReplyDelete

Post a Comment